segunda-feira, maio 10, 2004

Segunda feira estranha.. Estou com aquela sensação de que vai estourar alguma bomba atômica daqui a pouco, e eu não sei nem pra onde correr. Que estoure a bomba então! BUM!

Hoje fez um dia lindo! Mas com uma aura um pouco triste sei lá.. Ah, hoje acordei desanimada, mas amanhã já estarei pra cima de novo. É que tem certas coisas que eu não aceito. Não tem cristo que me faz aceitar. É isso aí..

Coisa legal de hoje. Recebi um mail duma moça da Suíça. Há uns tempos atrás, ela tinha me escrito um mail perguntando se eu queria ser amiga dela, por cartas. A guria me escreveu um mail tão simpático que não tinha como recusar, tanto que escrevi. Hoje ela me escreveu dizendo que tinha mandado minha resposta. Isso me animou. Essas cartas têm me animado bastante.. E é bom uma injeção de ânimo na gente né. Não vejo a hora de receber a carta dela

Ótima semana a todos..
See Ya!!


Scorpions
Wind of Change

I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change
The world is closing in
Did you ever think
That we could be so close, like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change
Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever
I folow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change
The wind of change
Blows straight into the face of time
Like a stormwind that will ring the freedom bell
For peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

Nenhum comentário: