terça-feira, maio 11, 2004

Alguém anotou a placa do caminhão?

Caramba, o que é isso... Fiquei toda feliz que escapei da gripe aquela vez, e hoje acordei pior que um zumbi. Foi o dia inteiro deitada, toda podrona. Q horror. Meu olho tá pequenininho, e pra enxergar algo tá complicado.. O máximo que eu consegui fazer foi escrever algumas cartas e só. Pelo menos isso..
Ô diazinho perdido...


HIM & The 69 eyes
Dark Secret Love


For a moment the world turns its back
And you let me come closer
Though the hearts were filled with fear
For this dark secret love
O let the world turn its back
And please let me come closer
Though the hearts filled with fear
For this love

Our 666 has got a name
We burn in its flames again and again
What is it our dark secret love?

Set me as a seal upon thine heart
As a seal upon thine arm
For love is strong as death
And jealousy is cruel as the grave
The coals thereof are coals of fire
Which that a most blazing flame
I love you - I love you
For a moment the world turns its back
And you let me come closer
Though the hearts touched with joy

Our 666 has got a name
We burn in its flames again and again
What is it our dark secret love?

Our 666 has got a name
We burn in its flames again and again
What is it our dark secret love?

Nenhum comentário: